För jag tycker inte om detta lag nånstans

St: Sigfrid

Jaha då blir de nya div. fem laget St: Sigfrid. De gick upp och tappade hela startelvan. Min personliga åsikt när man går upp med lag så tycker jag de borde vara solklart att stanna kvar i föreningen. Men så tänkte inte dessa spelare. Men St: Sigfrid har ju fått en del spelare med. Sen sägs de att Madesjö ska ha St: Sigfrid som farmarlag. För båda lagen har dåligt med spelare. Få inte ihop b-lag detta tro jag kan göra så St: Sigfrid är kvar en säsong i femman till.  De är lite synd. För jag vet inte mycket om St: Sigfrid. För jag tycker inte om detta lag nånstans. Eller jo de finns en spelare som vissa hjärta och de är Nicklas Holm. De är väl de ända bra. Så tack för mig å hej!

 

1 Nyckelspelare?

Nicklas Holm

2 Flipp?

De spelarna som ska vara med från Madesjö.

3 Flopp?

Hela St: Sigfrid

Med vänlig hälsning

Bobban


Kommentarer
Postat av: Anders Jansson, ordf

Det var hemskt vad du var possitiv Bobban ;)

2011-02-07 @ 16:19:08
Postat av: Bobban

Man kan ju inte alltid vara glad;)

2011-02-07 @ 17:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0