Kent är en riktig skön tränare

Flygsfors

 Då var de dags för de röda bröderna från flöget. Flygsfors få kämpa i Orsksahms 6:an. De tro jag kommer gå bra topp 3. De är en tuff serie med väldigt bra lag.  Men Flygsfors har verkligen fyllt på men bra spelare. En gnäll gubbe som kallas för Göttesson å en snabb Sjöblom å en Sohjo som jag tycker är den bästa div. sex backen. Sen så har de även fått en bra målvakt. Som jag tro kan göra de väldigt bra om Kent Sjöbäck låter killen stå varje match. Kent är en riktig skön tränare som gör de väldigt bra å spelarena trivs väldigt bra med honom. Så för hans skull så hoppas jag verkligen att de gå uppe i femman.  Flygsfors som förening är väldigt bra. Många som jobbar runt den och de försöker göra så alla trivs. Ett väldigt stort plus! En kille som heter Patrik som brinner verkligen för förningen åker dit tvättar alla kläder och fixar så allt är på plats. De är många spelare som tycker om honom. Lite om laget.  Jag tro att alla intriger är borta från laget. De hände en del grejer när jag var där en kortare stund av mitt liv. Men nu tro jag som fått in bra killar och se till att behålla de. Har set på deras hemsida att de är många på träningarna och de är bra att vara de i denna tidpunkt av året. Sen hoppas jag även att Jonas Lindel håller hela säsongen. Så nu hoppas jag att de gå bra för röda bröderna från flöget! Lycka till nu så ses vi femman!!

 

 

1 Nyckelspelare?

De finns väldigt många men Jonas Liden och slit vargen Roger Bergkvist

2 Flipp?

Hoppas att min bro få ett riktigt bra år på flöget!!!

3 Flopp?

Håller gubbaren i Flygsfors???

Med vänlig hälsning

Bobban

 


Kommentarer
Postat av: :)

När kommer lite info om Höken och Alsjöholm då?? :D

2011-02-28 @ 01:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0