Första Inlägget!

Hej!

Mitt namn är Mattias eller så kallade Bobban. Tanken är att jag ska blogg lite om lokala fotbollen i Nybro. Även om de är någon stormatch  på g. Så detta är väl lite korta drag om vad jag ska blogga om. Hoppas på att de är många som kommer läsa denna blogg.

Tänkte ta lite fakta om mig själv. Så ni vet vad jag håller på med utanför bloggadet. Jag jobbar just nu på Leos lekland. När jag inte är på Leos å sliter. Så brukar man hitta mig i träningsklädderna. Där jag brukar vara är på friskis och svettis eller så är man å trännar fotboll med gänget i örsjö så kallade familjen. Så nu vet lite om mig men inte allt för mycket. Kommer komma ett till inlägg under dag.

MVH
Mattias Bobban Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0