Kan bli en rolig sommar på Madesjövallen

Madesjö IF

Nästa lag ut på tur i bloggen blir Madesjö. Min moderklubb och den klubben som ligger mig närmast om hjärtat. Jag tycker verkligen att Madesjö har en väldigt intressant trupp i år. De kommer vara med uppe i toppen. Om de inte är ute å festar varje helg som de var förr. Men jag tro att kutta kommer ha koll på sina killar. De som kanske talar i mot Madesjö. Att de inte har de träningsvilliga killar som bara lirade b-lag som kom på varje träning och ställde upp för laget. Såna killar är väldigt viktiga att ha med! Men jag tro att de inte kommer bli nåt problem ändå. Sen finns de ett problem till kommer Emil Råberg eller Viktor Gunnarsson fylla ut Tommy Gustavsson plats i målet? De åter stå att se till sommaren. Sen så hoppas jag att de lossnar totalt för två killar i Madesjö ena är Oscar ”Racha” Gustafsson och andra är Martin ”Östen” Östensson. Då kommer vi få se riktigt fin fotboll på M-vallen. Sen få man ju inte glömma min favorit spelare Daniel ”Norrland” Söderström. En riktig kämpe på planen. Han kan ju dela ut ett par smällar och de är underbart att se! Så om Madesjö gå upp i elit fyran igen så går jag tillbaka bara för att spela i b-laget igen. Så lycka till nu grabbar. Kan bli en rolig sommar på Madesjövallen.

 

1 Nyckelspelare?

Kapten Söderström ska vissa laget mot nya framgångar med herr Gustafsson i spetsen.

2 Flipp?

Någon som kommer att överrask är Johan Gardelin.

3 Flopp?

Målvaktsidan??

Med vänlig hälsning

Bobban


Kommentarer
Postat av: gadzky

Ha ha du är inte så dum du bobban :)

2011-01-24 @ 15:39:57
Postat av: juliataueee :)

Hejj , fin blogg du har !

svara på min fråga i min blogg ? :)

2011-01-24 @ 16:00:49
URL: http://juliataueee.blogg.se/
Postat av: juliataueee :)

Hejj , fin blogg du har !

svara på min fråga i min blogg ? :)

2011-01-24 @ 16:01:15
URL: http://juliataueee.blogg.se/
Postat av: Daniel s

Tycker absolut att vi får se till att gå upp i år då så man får äran att se dig äntra madesjövallens matta nästa år ;)

2011-01-31 @ 18:57:25
Postat av: bobban

haha ja du norrland de är bara att gå upp så kommer jag tillbaka;)

2011-02-07 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0