Lyckas Orrefors hänga kvar?

Orrefors IF

 

Dagens lag eller lag nummer 3 i kommunen är Orrefors. Ett lag som brukar vara bra på våren men tappar på hösten. Eller de brukar ju alltid vara bäst på vintern. Men i år så var de en flopp i Nybro Open! När vi möte de i kvartsfinal som kom de precis undan med 1-0. Är detta en trend neråt för OIF? Jag tro att Orrefors kommer att spela i div. 5 nästa år. De känns som att de var på vippen mot kval förra året. Sen så känns de som att de inte fått in nåt hett nyförvärv de har istället tappat Gezim till nybro. Som jag tycker var en av dom bästa i laget.  Men man få väl se vad som händer dom har ju Brandstedt. Men han måste spela på topp om de ska bra lika så Adam Karlsson. Så lycka till i fyran grabbar hoppas ni hänger kvar eller överraska mig totalt!

 

 

1 Nyckelspelare?
Ja om Brandstedt är kvar så är han den som ska hålla i hopp de!

2 Flipp?
De finns en spelare som jag tycker har varit bra länge. Så nu hoppas jag att han få ett genombrott å de är Alexander Danielsson!

3 Flopp?
Ja du detta är inte lätt. Jag tro att Backlinjen i Orrefors är den sämstas så tro att de är där de hänger på i år.

 

Med vänlig hälsning

Bobban


Kommentarer
Postat av: David

Om du menar Anton så har han gått till Alstermo, däremot spelar Pär Brandstedt kvar i OIF!

2011-01-30 @ 11:07:18
Postat av: bobban

Tack david

2011-01-31 @ 17:15:35
Postat av: sjöblom

du kör detta i ett rättstavningsprogram innan du lägger ut det va? ;)

2011-02-04 @ 05:09:50
Postat av: bobban

ne detta är så jag skriver=)

2011-02-07 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0