Vad händer nu i bloggen??

Nybro if

Nu när försäsongsträning dra igång tänkte jag gå igenom lagen i kommunen. Så då få man börja uppifrån och gå hela vägen ner. Så först ut är Nybro IF.  Kollade runt lite på deras hemsida. Där jag såg att de skulle börja träna sex gånger i veckan. De lär bli tufft för de spelarna som jobbar eller plugga att hinna med all träning. När de inte få de största pengarna i ersättning.  Men en sak jag tycker nybro har gjort väldigt bra att de har tagigt upp många ungdomar från sitt egna led. De är väldigt kul att de våga satsa på egna produkter. När jag var å kollade på Nybro Open så var de en kille som imponerade på mig väldigt stort det var Adnan Hadzic.  Så jag hoppas att de kommer gå bra för Adnan och grabbarna i Nybro if. Så lycka till 2011.

 
Sen tänkte jag ta tre saker med varje lag som jag gå igenom.

1 Nyckelspelare?
Jag tro att de måste gå bra för Robbert Björklund och David Evaldsson om nybro ska lyckas i år.

2 Flipp?
Jag tro att Adnan Hadzic kommer ha en framgångsrik säsong.

3 Flopp?
Känns som att vissa nyförvar kanske inte kommer räka till i div 3.

MVH
Bobban


Kommentarer
Postat av: Emriko

Bra skrivet Bobban :) Underhållande, fortsätt så =)

2011-01-18 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0